Om man bara var modig nog.

 
Så otroligt många saker jag vill göra. Jobba med mode, jobba med något som förgyller både mig och andra, hjälpa människor, resa, flytta runt och försöka leva livet. Försöka vara lycklig. Något jag tänkt så många gånger att jag tappat räkningen är hur fan ska lilla jag lyckas med det? Varför ska jag få allt jag jag vill ha? Jag menar, det kommer finnas hinder, som med allt annat. 

Men jag tror det allra största hindret är dig själv. Du är den enda som kan stoppa dig från att göra det du vill göra. Det är något jag måste försöka intala mig själv ibland. Att det går om man bara vill. Man måste bara ha modet och viljan. Då går det alltid. Jag tror jag kommer försöka göra det jag vill göra, jag måste bara hitta modet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0