Var bara du.

Det senaste året/halvåret har jag utvecklats väldigt mycket som person. Jag har länge varit en tjej som inte vågat vara mig själv fullt ut, med andra ord jag har varit väldigt rädd för vad andra ska tycka och säga. Men det är slut med det.

Nu för tiden gör jag allt bara för att må bra. Det kanske låter själviskt, men man får vara självisk. Varför göra saker du mår dåligt av? Varför inte våga vara dig själv fullt ut? Who cares om vad andra tycker? Du är ju så fin som du är.

SKIT i att dina vänner inte är som du, att dom inte gillar samma kläder som du, att ni kanske helt enkelt har olika åsikter om saker och ting. Skit i att folk kollar. Gör det du mår bra av, ha på dig det du mår som bäst i, var med dom personer som får dig att le. För skönhet kommer inifrån. Du kommer stråla när du bara släpper loss och gör det du vill och känner för. Att våga vara sig själv, DET är självkänsla på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0