Elsa 18 år!

Hej på er! Igår firade vi Elsa genom middag och utgång vilket var jättekul! Jag hade så trevligt så, och kände mig fin i min outfit och lockarna i håret! Jag drog dock hem hyfsat tidigt, redan vid kvart i två. Inte för att jag var trött eller för påverkad, utan för att jag hade så brutalt ont i mina knän att jag knappt kunde stå upp.Jag har nämligen en knäskada som valde att komma fram och spöka rätt rejält igår. Kunde tillslut inte dansa, ingenting, och kunde inte koncentrera på nåt annat än smärtan liksom. Så det var lika bra att åka hem. Fick skjuts också, så skönt! Mina ben SKAKADE när jag kom hem.

Hur som helst så hade jag så kul och är så glad att jag träffat dessa tjejer. Så fina och glada hela tiden och vi har så kul ihop! Har ju verkligen hittat vänner för livet alltså. Love u girls!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0