I could give up shopping but I'm not a quitter

Assåååååå vill shoppa nu nu nu. Blir gälen. Alltså känner bara att jag behöver allt: jackor, skor, jeans, byxor, toppar och skjortor. Fasiken då att man inte var miljonär. Fan vad jag är taggad på att jobba ett tag efter gymnasiet så jag får in bra med pengar, inte bara 1050 i månaden. 

Hur som helst. Idag är det tisdag och jag har varit hos tandläkaren, och har för första gången på typ 4 år nu kanske fått beskedet att jag ej behöver laga någon tand. Så jag var lagom lättad när jag gick därifrån. Jag brukar vara tuff och kunna ta det mesta, men den där bedövningssprutan upp i munnen.... asså, upp i KÄFTEN... den tål jag fan inte. Usch. Så äckligt och obehagligt.

Men imorgon fyller min syster år och det ska vi fira genom massa massa massa god thaimat och sen tårta. Så jag är taggad på imorgon liksom! Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0