Monday.

 
Efter min lilla framtidsångest jag helt från ingenstans fick igår så har jag spenderat nästan hela dagen åt att sitta och planera. Jag har alltid varit sån som tar saker lite som det kommer, och det har varit ganska skönt om jag ska vara ärlig. Det har alltid ordnat sig liksom. Så varför skulle det inte göra det nu egentligen? Men därför jag blev rätt så ställd och stressad för jag har aldrig slagits av något liknande förut.
Men har ändå suttit nu och bara skrivit ner en massa utbildningar och yrken jag skulle vilja ha att göra med och vad jag skulle kunna göra i framtiden. Vad som jag tror skulle kunna vara kul och som jag skulle må bra av. Det behöver inte ens vara något som är möjligt för min del, men skrev ner det iallafall. Nu är jag lite lugnare och har en lite mer klar bild av vad jag skulle vilja göra. Dessa utbildningar och yrken har inget gemensamt över huvud taget btw haha.. Jaja. 
Nu ska jag plugga lite. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0