Timberland.

Skitdålig bild men är så glaaaad för att dom äntligen är mina!

Men ni ska höra vilken jävla prosedur det var att få tag på dom. Har velat ha dom här sen i somras ungefär men kände att nu är det fan dags att köpa dom när vintern ändå är lite på g.
Jag åker in till Solna, till deras egna butik, men där säger dom bara att jag kan ge upp att leta efter dom för dom är HELT slut. Men jag provar ändå att gå in på Nilson och fråga och där säger dom samma sak. Men kände bara fan nej, jag ska leta efter dessa haha, så jag drog in till stan. Första Nilson-butiken jag gick in i fanns dom i min storlek? Blev typ ÖVERLYCKLIG för trodde inte jag skulle få tag i dom. Så står jag vid kassan jätteglad och ska betala, så funkar inte mitt kort haha! Jag kunde alltså inte ens ta ut pengar för man fick ingen kontakt med mitt kort. Men la undan dom och hämtade upp dom några timmar senare när mitt kort funkade igen!

Hur som helst så får vi äntligen jullov imorgon. Vi har också fått hem vår julgran så den ska upp imorgon!
Har nu på kvällen bara tagit det lugnt, hängt med Niklas och familjen. Mina migräntabletter gjorde så jag mådde skit, så var skönt att bara slappa.
Vi hörs hörrni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0