Helg!!

 
Hejhej! Den här dagen har varit så skum haha. Har mått skit hela dagen för har gått med konstant huvudvärk, men asså jag har haft så jävla kul idag att jag har gråtit. Det är något jag är jäkligt glad för, att jag går i en klass där vi skrattar väldigt mycket tillsammans och har kul! På ett sätt så blir det ju sjukt sorligt att ta studenten, eftersom man inte kommer träffa dessa människor varje dag.
Hur som helst så har jag bara slappat med Niklas idag, har pluggat nästan varje dag nu i typ två veckor. Så idag tog jag ett litet break. Är dessutom leeedig imorgon hoho, så jag är nöjd liksom. Men nu ska jag lägga mig och kolla på Vänner och hoppas att huvudvärken går över snart. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0