Hjälplöst förälskad, obeskrivligt tagen, som om jag låg ner på marken och blev slagen.

Det är sjukt hur en känsla kan göra så mycket, hur ett så pass litet ord kan ha en sån betydelse. Samtidigt som man blir så lycklig av det så kan det förstöra och bryta ner en totalt. Att en sån grej kan ha sån makt. Jag själv tycker att kärlek är det finaste som finns, även om det är till min pojkvän, till min familj eller till mina nära vänner. Men jag har själv suttit i den sitsen då jag inte velat gå upp ur sängen för att det också kan göra en så illa. Det är något man måste vara försiktig med. Ge inte bort ditt hjärta till vem som helst. Samtidigt som man bara vill sprida det så mycket det går. För man förtjänar bara det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0