I'm just a believer, that things will get better


Är så sjukt förvirrad och splittrad just nu haha, jag fattar ingenting. Ena dagen kan jag känna mig så nere att jag inte kan röra mig ur sängen, andra dagen kan jag stå och dansa i mitt rum för att jag får sånt sug på livet. Är i en sån period just nu, då allt bara känns toppen. Har precis haft en period då jag bara legat i sängen, tyckt allt varit bajs. Och nu lyssnar jag bara på glad och härlig musik och ler för mig själv. Samtidigt så börjar jag tänka att shit, snart kommer ett pladask då jag sjunker ner igen. Det har alltid varit en svaghet hos mig, att jag ska tänka och analysera över exakt ALLTING. Det är något jag måste försöka träna på, att bara försöka leva i nuet och inte tänka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0