Jul-abstinens


Vår gran förra året.

Något jag typ hypar sönder just nu är julen. Jag är en riktig jul-människa. Alltså julen är en av dom väldigt få dagar jag verkligen ser fram emot under året. Bara hela grejen tycker jag är underbar. Stämninen, att man träffar sina närmsta och bara sitter och gosar tillsammans. Jag tror jag är mer hypad det här året är för att jag inte firade någon ordentlig jul förra året. Eller jo visst jag firade jul, men jag jobbade från 8-16 så jag hade inga julkänslor över huvud taget. Fick liksom inte göra det där man gör varje år, att man vaknar på morgonen och äter julfrukost tillsammans med hela familjen, kollar på Kalle, äter jullunch osv.

Så i år är jag så sjukt taggad på julen!! Förresten så är den här julen den sista julen jag firar i Bergshamra. Efter jul flyttar vi till Sumpaaaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0