Torsdag.


Hejsan på er! Hur har ni det? Jag har det faktiskt bra. Är sjukt jäkla trött på skolan men jag har ändå legat i fas den senaste tiden. 
Idag kom första snön, fast det var ju mer regnsnö. Jag älskar ju hösten och vintern så mig störde det inte så mycket, var väl lite småjobbigt att man blev helt blöt. Jag är ju inte riktigt redo för vintern klädmässigt än.. Har varken vinterskor eller vinterjacka. Så det är väl dags att fixa det snart hehe. 
Nu sitter jag och Niklas hos mig och tar det lugnt, sen ikväll blir det plugg igen.
Imorgon fyller mamma år och då blir det att äta på världens godaste restaurang inne i stan!! Så jag är taggad på fredag. Endast en lektion i skolan imorgon också! Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0