Rainy tuesday.

 
Hej på er! Hur är det? Med mig är det bra, är väldigt seg efter den här dagen bara. Var i skolan och sen åkte jag hem och sov lite grann, för jag sov så sjukt lite inatt. Sen satt jag ett bra tag och grubblade framför skolböckerna utan någon framgång haha. Tror seriöst jag bara satt och glodde på böckerna och datorn i typ två timmar, bara satt och snapchatade med vänner om hur arg jag är på skolan just nu haha. Men sen kom jag faktiskt igång och fick ganska mycket gjort!

Nu sitter jag och tar det lugnt - sitter och väntar på Paradise!! Planerar faktiskt också en ny tatuering som jag är total kär i och har dreglat efter i typ ett halvår. Nu ska jag bara få ihop pengar. Är så taggad och spänd och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0