Söndag

Hallojsan! Är helt slut efter den här helgen. Sovit lite och haft fullt upp hela dagarna. Varit på loppis i Solnahallen, hittade INGENTING. Brukar alltid komma hem med något. Har käkat middag tillsammans med lite släkt och bara umgåtts med nära o kära.
Sitter nu med lite kex och ost, så jääävla gott!!

Har verkligen gått runt hela helgen och fått en helt sjuk längtan efter halloween och jul? Vetefan varför. Längesen jag upplevde sån längtan efter olika högtider. Kanske för att man får börja dra på sig höstkläderna nu och det börjar bli mörkare ute, äntligen. Jag älskar faktiskt hösten och vintern. Medans alla är negativa och blir deppiga så fort det blir lite mörkt så tycker jag det är sjukt mysigt och blir faktiskt avslappnad. Så jag är jävligt taggad på lite murrigt, kyligt och höstigt väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0