Student

 
Denna vår är det äntligen min tur! Och jag är redan så jävla hype inför den här dagen. Undrar hur fan jag kommer må de sista två veckorna liksom innan det är dags haha! Men allt har blivit klart så tidigt. Vi planerar och planerar och man börjar verkligen längta redan nu. Har faktiskt redan köpt en eventuell studentklänning. Jag bara håller tummarna för att den ska passa för den var så otroligt fin.. Men OM jag skulle hitta en annan lite senare, med tanke på att jag är väldigt tidig, så är det inte hela världen för den här jag hittat var väldigt billig. Så vi får helt enkelt se. Men jag hoppas hoppas hoppas att den passar!

Har även fått mail om min studenmössa och där stod det att den ska komma inom kort. Vet inte riktigt hur kort tid men det får vi se!
Jag är SÅÅÅÅ taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0