Bill Skarsgård

Har suttit och kollat filmer med Bill Skarsgård hela dagen. Har en liten crush på honom. Har alltid älskat alla Skarsgård, men Bill är min favorit. Tycker han är så COOL och jävla grym. Tycker också han är så charmig samtidigt som han ser så sjukt mystisk ut haha! Ska nån dag börja kolla en serie med honom som jag helt och hållet missat.

En cool grej faktiskt var att när jag var i götet i somras så bodde han på samma hotell som mig. Jag var liksom uppe på rummet och får ett sms av morsan som sitter i receptionen där hon skriver att Bill är där nere. Sprang seriöst ner men deeeet var för sent :))))))) Fattar ni hur mycket jag spanade så fort jag var i receptionen eller? Liksom vad fan min svenska favoritskådespelare bodde på samma jävla hotell som mig. Jävla skit kände jag mest haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0