Skärp er Sverige

Det har varit dålig uppdatering, sorry for dat!
Har blivit frisk nu så har försökt hitta på saker, har jobbat och lite annat. Vi har också haft visning på vår lägenhet i helgen så det har varit lite rörigt. Fått spendera hela min helg hos Niklas.

Igår var det val hörni. Det jag tycker är otroligt skrämmande är att SD har växt så enormt mycket. Liksom hur kommer det se ut nästa eller kanske näst-nästa val? Jag är rädd och skäms faktiskt över Sverige. Är fan sugen på att flytta härifrån. Rasism är aldrig acceptabelt och det finns liksom inte i min världsbild. HUR kan man anse att vissa människor inte är lika mycket värda? VAD är det som skrämmer er? Det är PINSAMT Jimmie Åkesson. HUR kan man vilja skicka tillbaka människor till det helvete dom lyckats fly ifrån oskadda? Det visar verkligen vilka SKEVA värderingar ni har.
Tycker personligen att SD är ett vidrigt parti och jag hoppas att dessa personer som röstar på dom får lite vett i skallen en dag, innan det är för sent. Stoppa rasismen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0