Finally!


Nu är äntligen min studentoutfit komplett! Det blev ingen klänning, det blev en byxdress istället och det är jag jätteglad för! Denna är tillfällig, man vet aldrig med mig.. jag kan lika gärna hitta en ny om en vecka som jag hellre vill ha, haha! Men just nu är det denna som gäller och jag blir bara mer och mer taggad. 

Vi verkligen börjar beta av det sista i skolan nu och det känns så sjukt. Har i princip skrivit klart mitt gymnasiearbete, har även gått klart ledarskap och organisation, på fredag tar historian slut osv osv.. Hade också mitt sista utvecklingssamtal idag. Eller ja, det var mer skitsnack och vi satt och taggade inför studenten, jag och läraren. Vi har börjat räkna nu, jag har ynka 16 (sexton!?!!?!?) skoldagar kvar. Asså nu kör vi sista racet så att vi sen kan springa ut i lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0