Friyay!


Godmorgon! Hur är det? Med mig är allt bra. Full rulle här! Är nu påväg till ungdomsmottagningen, därefter blir det hem för att plugga som ett jävla as eftersom jag suger och somnade flera timmar igår framför alla böcker.. 
Så nu måste det bli skärpning för min del. Vi börjar närma oss slutet nu och jag skulle vara så glad om jag lyckades bli klar med så mycket som möjligt innan torsdag, då det är valborg och MÖSSPÅTAGNING!!

Sedan startar maj och det brukar ju vara den härligaste månaden i skolan. Man gör de sista examinationerna, käka lunch i parkerna och sola en stund också, och nu framför allt, umgås med klassen så mycket innan vi slutar skolan. 
Usch, vill inte lämna alla och börja jobba? Gud vad tråkigt? Vill ju vara umgås med allihopa under sommaren. 

Nu ska jag sluta babbla. Vi hörs senare, jag och Niklas kanske ska ut och käka ikväll, we'll see. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0