Goodnight


Gokväll! Det har varit en lugn söndag som har bestått av jobb, god middag, Ikea och nu lite läsning. Ska försöka sova strax.
Imorgon är har jag endast en lektion, sen ska jag hem och plugga samt beställa hem en studentklänning. Detta blir den sista klänningen jag klickar hem... Om inte denna passar, kör jag på en byxdress istället. Det är SÅ snyggt och sexigt, plus att jag egentligen inte trivs i klänningar, det har jag aldrig gjort. Därför är det mer jag att ha byxdress. Så får det bli! 
Nu börjar det verkligen närma sig, vi ska börja skicka ut inbjudningar till studentmottagningen snart. Har så mycket att se fram emot!! Men först.. Da tattoo, ohyes.

Ska sluta babbla nu. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0