Home!

Heeeeeeeeeej på er! Nu har jag kommit, med en helt ok bränna va, hem till Sverige igen. Det är skönt som fan samtidigt som det är tråkigt som fan. Det är ju alltid skönt att komma hem till sin egna säng efter att jag sovit på en sten-jävla-hård säng i en vecka, men Sverige får ju mer än gärna bjuda på ett sådant trevligt väder vi hade på Mallis!!

Jag kom ju hem igår på eftermiddagen men har inte haft energi att sätta mig och blogga då. Men nu har jag lite mer energi i kroppen efter en godnatts sömn! Idag har jag varit på ungdomsmottagningen samt varit i skolan. När jag först satte foten i skolan bubblade skolångesten bara upp, men efter att ha suttit där ett litet tag så ba fick jag värsta powern. Typ, nu jävlar. Mösspåtagningen är om ca två veckor, efter det är det bara maj månaden kvar?!?!?! Det är EN jävla månad? Asså what? Vad hände? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0