New phone!

Hej på er! Herregud vilken skum dag detta blev. Inatt började min lur knasa riktigt mycket, kunde inte göra nånting på det eftersom den bara började lagga. Jag kunde bland annat inte sätta på något alarm, vilket blev lite panik eftersom jag skulle upp tidigt till skolan. 

Så idag bestämde jag mig för att åka till centrum för att kolla om killarna på tele2 visste varför min lur knasade sådär och om dom visste vad jag kunde göra. 
Det enda dom sa var i princip att jag borde dumpa min iPhone och köpa en riktig telefon istället, som dom uttryckte det. Så jag ringde pappa och sa att det inte fanns nån lösning, så han åkte till mig så köpte vi en ny telefon till mig!

Jag fick rådet direkt att köpa den nya Samsung, vilket jag valde att göra. Så jag har härmed gjort slut med Apple och iPhones. 
Gillar min nya kompis hittills iallafall, den verkar grym!

Men mår lite sådär nu, så ska vara försöka sova nu. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0