Ack Sundbyberg.

Emelie, mamma och Diddi som börjar packa upp dom första lådorna.
Hur det ser ut från vår balkong.

Asså HERREGUD vilken dag! Jag vaknar imorse och mår som en påse skit. Jag åker till skolan ändå och jag var väl där ca 1 timme, sen var det bara för mig att vända tillbaka hemåt för jag mådde så dåligt.
Så fick alltså åka hem till Bergshamra igen eftersom det var så pass tidigt att flyttgubbarna inte ens hade kommit än. Så jag låg i soffan och vilade fram tills dom kom och tog alla möbler. Fick sitta i en tom lägenhet med mamma och bara vänta på att klockan blev ett, då vi fick våra nycklar, samtidigt som jag mådde skit.
Men tillslut så kunde vi åka till Sundbyberg och vi kunde börja packa upp. Började må lite bättre precis innan alla kom. Vi var ett helt gäng här som hjälptes åt och som sen avslutade dagen med massa pizza (sushi för min del).
Jag och mamma fick även åka en vända till och hämta upp massa grejer i Bergshamra, typ kläder, mat, kuddar osv. Så nu ligger jag äntligen nerbäddad i ett hyfsat städat och ordnat rum HELT SLUT. Är verkligen helt slut i både kroppen och i huvudet, speciellt när man endast fått några sushibitar i magen på över ett dygn. Men lägenheten är fan så sjukt fin och mitt rum är så fint! Så är nöjd, trots att jag mår bajs. Vi hörs vidare imorgon, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0