V-day: Be thankful for the good stuff and fuck the bad.

 
Hej på er! Idag är det alla hjärtans dag och jag är glad över att få vakna bredvid mitt hjärta idag och att även få somna bredvid honom ikväll. Vad ska ni hitta på en dag som denna? Jag och Niklas ska nog bara ta det lugnt, mysa och kolla på mello.

Något man verkligen börjar märka när man blir äldre är vilka man ska spendera sin tid, sina känslor och sin energi på. När man var yngre kunde man tycka det var viktigt med många vänner, men nej nu är det guld att ha få bra personer runt om dig. Var med dom du mår bra av. Visa dom personerna att du uppskattar dom och är tacksam för att du har dom i ditt liv. Och framförallt behandla andra som du själv vill bli behandlad. Jag är så glad för att jag har min fina pojkvän i mitt liv, mina fina vänner och min fina familj. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0