Monday


Nu är måndagen slut och jag tänkte bädda ner mig och somna framför Vänner nu. Har fått lite plugg gjort och är helt död nu. Känner mig konstant trött, men det beror ju på hur jag mår atm.
Var hur som helst hos vårdcentralen idag och pratade med dom, tog massa prover osv. Så nu får jag bara vänta och se. Får bara kämpa mig igenom den här sista veckan i skolan innan vi får lov igen. Min helg kommer bli mysig och rolig så har mycket att se fram emot. Sen kan jag bara ta det lugnt och återställa kroppen hela veckan.

Imorgon ska jag till skolan som vanligt och ska dra direkt till jobbet därifrån. Så det kommer bli en lång dag, jag hoppas innerligt att kroppen och huvudet vill samarbeta! Det tror jag. Har en liten kämpe inom mig serrni.
Nä, vi hörs. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0