Sad.

Mår SKIT. Är också så ledsen för att Niklas får stå ut med mig och mitt dåliga tillstånd en dag som denna. Det som skulle vara en bra och mysig dag och han får bara stå ut med att jag ligger i sängen och knappt kan röra på mig. Det är så svårt att vara pigg och glad när man mår såhär dåligt. Det suger verkligen ur all energi. Får liksom dåligt samvete och känner mig som världens sämsta flickvän som inte kan komma upp ur sängen. Men det gör mig också så glad att jag har honom i mitt liv, som ställer upp och är med mig och tröstar mig nu.

Nej men på måndag ska jag ringa och boka tid för att kolla vad det är för fel på mig. Jag är ung och ska inte ligga i min säng och må såhär dåligt, speciellt inte såhär länge. Det är inte normalt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0