Sundaymood.


Hej på er! Nu är helgen över igen och jag har haft en väldigt bra och lugn helg. Väldigt skönt faktiskt. Träffat både fina vänner, pojkvännen och umgåtts med familjen lite. Idag har vi börjat packningen här hemma och vi har tagit en prommis ner till Café Sjöstugan och fikat. Nu kom vi precis hem och jag ska sätta på Vänner och börja rensa och packa mitt rum. Nu är det ju bara 1,5 vecka kvar!!
Kanske ska plugga lite ikväll också, får se. Har blivit så ambitiös haha vad hände liksom?

Nu är det ju februari också, vilket jag ser fram emot så himla mycket! Det är så mycket kul som händer den här månaden! Så jag är glad, pigg och taggad på livet just nu!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0