Bartenderkurs.






Idag var jag och några från klassen på bartenderkurs, som vi fick av skolfest. Det var faktiskt kul, man lärde sig mycket och det är svårare än vad det ser ut kan jag ju tala om. Vi fick lära oss lite allt möjligt; hur man häller upp drickan rätt, hur mycket man ska hälla och hur man håller koll på hur mycket man har i en drink, vi fick prova att göra olika drinkar och showa lite med flaskorna haha.

Efter satte vi oss på Treat och sen drog vi en sväng till Café Opera, jag drog dock hem efter typ 1 timme på Café Opera för jag var så sjukt trött och ville bara hem till min säng. Ska också på en väldigt viktig lektion imorgon bitti vid halv 9, därför jag drog hem tidigt och inte drack idag. Det var kul så länge det varade hur som helst! 

Nej nu ska jag lägga mig och sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0