Första dagen på sista terminen

Har lite brist på bilder så bjuder på en från nyårsafton.

Idag började skolan. Jag har ju varit dålig i några dagar men igår mådde jag inte alls dåligt så jag var redo för skolan. Men när jag kom fram imorse så mådde jag SKIT. Kände mig riktigt hängig, trött och helt trasig i kroppen typ. Jag satt kvar en stund och tänkte att det går över men kunde varken koncentrera mig eller hänga med nånting, så åkte hem och vilade. Tror det är en blandning av att jag varit så sjukt onyttig det här lovet, sovit lite och var ute och gjorde saker när jag kände att jag höll på att bli lite sjuk. Då sa nog bara kroppen ifrån. Jag kommer ligga hemma i sängen och ta det lugnt tills jag känner mig helt utvilad.
Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0