Fridayyyy.

 

Hejhej! Idag är det fredag och det är alltid trevligt, trots att jag är väldigt begränsad just nu då jag fortfarande inte mår så bra. Har mått illa vid nåt/några tillfällen nästan varje dag i två veckor. Det har väl varit nån dag jag inte mått illa. Förstår verkligen inte vad det kan vara. Så nu när jag mår såhär har man ju inte sån lust eller ork att hitta på något. Börjar bli riktigt less på det nu eftersom jag inte har nån aning om vad det kan vara. Det enda mönstret vi sett är att jag mår illa efter jag ätit. Så antagligen är det nånting jag får i mig (som finns i typ det mesta) som min mage reagerar på. Vi misstänker gluten...
Var också hos umo imorse för att se om det kan vara mina p-piller som ger dom här besvären. Det kunde ju hon tyvärr inte svara på, det enda jag kunde göra var att prova några andra piller. Så vi fixade mini-piller till mig idag, så ska vi se hur det går med det.

Nu ska jag faktiskt ändå vara lite effektiv och börja lite med en uppgift. För det värsta jag vet är att ligga efter, vilket jag inte gjort alls hittills i trean så jag ska försöka hålla det så. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0