Helg!

 
Hallu på er. Imorse stannade jag hemma för fick typ noll sömn inatt och mår fortfarande pissigt. När jag mådde lite bättre åkte jag till Niklas en sväng, blev HELT SLUT bara av att ta bussen hem till honom liksom. Då märker man att man är svag i kroppen haha. Har iallafall fått helg nu!
Sitter hur som helst med en kopp te nu och ska försöka få lite plugg gjort.
Btw så fick jag hem min klänning idag som inte passade alls, blev så jäkla lack haha. Fan skitsvårt det här med studentklänningar.. Har iallafall en i reserv som jag tänker köpa hem så fort det går. Om den inte heller passar vet jag fan inte vad jag gör haha. Verkar vara en mur mellan mig och kläder atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0