Måndag

 
Ja, nu är skolan officielt igång igen vilket typ känns HEMSKT samtidigt som det är lite skönt. Man har saknat att ha lite rutiner och faktiskt göra något vettigt på dagarna istället för att bara ligga i sängen, och att det bara är en termin kvar av gymnasiet nu. Dock så märker jag att så fort jag börjar skolan så börjar min huvudvärk komma tillbaka mycket oftare än annars. Antagligen pga stress och för lite sömn.

Min dag blev ju inte riktigt som planerat haha.. Slutar klockan 10 på måndagar så hade planerat att plugga ganska direkt när jag kommit hem för att sen kunna ta det lugnt nu på kvällen. Meeeeen jag råkade somna klockan ett och vaknade för ungefär en halvtimme sen (!!!), så kommer få plugga hela kvällen nu samt att jag antagligen inte kommer kunna sova ikväll. Yeey. Nu hade det varit perfekt med ett gymkort så man kunde dra och träna och sen vara helt slut ikväll. Ska skaffa det i slutet på denna månad. Sen när jag bor i Sundbyberg kommer jag ha ca 5 min gångavstånd till (ett skitnajs!!!!) SATS. Måste börja ta tag i mig själv lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0