Mitt 2014.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag åkte utomlands utan mina föräldrar för första gången det här året. Två gånger dessutom! Samt att jag blev myndig år 2014.

Hur har ditt 2014 varit?
Det har varit bra, dock så önskar jag att det varit bättre. Saker och ting har gått i perioder väldigt mycket. De bästa perioderna jag haft detta år måste vara runt februari-april, då jag och många i min närhet fyllde 18 år, och sommaren var väldigt bra då jag åkte på två resor! Men hade också riktigt jobbiga perioder, speciellt i slutet på andra året, alltså var SÅ sönderstressad och skoltrött.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?

Det tror jag faktiskt! Jag tar studenten, ska börja jobba... Nej men jag har bara en känsla av att det här året kommer bli mycket bättre.

Blev du kär i år?
Jag har varit kär i samma kille i ett bra tag nu <3

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?
Antingen min födelsedag eller valborg. Båda gångerna var med min klass och några andra vänner, hade verkligen sjukt kul båda kvällarna!

Vad är din största framgång 2014?
Det är nog skolan nu när jag började tredje året i höstas. Jag trodde jag skulle vara lika pissig i skolan som jag alltid varit, men sen i höstas har det gått väldigt bra. Jag har fått högre betyg, varit i fas, aldrig varit sen med någon uppgift. Det är en framgång för mig!
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inte direkt. Jag tar det lite som det kommer. Jag har väl några grejer jag ska försöka ta på mig och utmana mig själv lite, men ser det inte riktigt som några nyårslöften eftersom jag inte lovat mig själv att jag ska göra något specifikt. 

Bästa köpet?

Det måste nog vara mina vita Nike Air Max som jag köpte i somras. Herregud vad jag använt dom och gud vad jag älskar dom! Sneakers for president säger jag bara haha.

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och mat haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, bara vanliga myskvällar med nära och kära gör mig glad!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

A sky full of stars, Take me to church, Get lost, Där dit vinden kommer, Chandelier, We are one, Stay high, Wasted love, Cheerleader.

Vem har du umgåts med mest?

Min pojkvän Niklas och tjejerna i klassen!

Bästa minnet från 2014?

Grekland, Kos, med tjejerna i klassen!

Vilka länder besökte du?

Grekland två gånger. Zakynthos i juni, Kos i juli!

Har du haft ett förhållande under 2014?

Japp, har varit i ett förhållande sen 2010.

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag träffade mer kompisar, att jag gjorde mer saker helt enkelt. Har som sagt haft mina perioder det senaste året då jag inte velat gå upp ur sängen, men ska bli bättre på att hitta på saker det här året.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Att jag lagt ner mindre tid på saker och personer jag inte mår bra av. Punkt.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag hade fest hemma hos mig med massa vänner!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, om jag skulle vara lite mer schyst mot mig själv och om jag skulle umgåtts med människor som får mig att känna mig värdefull och speciell, samt om jag skulle bry mig mindre om vad andra tycker och tänker.

Hur skulle du beskriva din stil i år?

Väldigt sportig med sneakers, ryggsäck och bomberjacka. Men kan ibland vakna en dag och vilja klä mig mer "classy" med en väldigt stilren kappa, finare skor, blus och kostymbyxor, eller lite mer rockig med skinnjacka. Så den varierar och jag blandar dessa tre stilar väldigt mycket - och jag trivs så in i helvete bra i det. Speciellt i den sportiga stilen. Så jag!

De bästa nya människorna du träffade?

Det är något jag måste skärpa mig med till 2015... Träffa lite mer nya människor. Att våga fråga om man ska ses på en fika, våga ta första steget och våga träffa nya människor.

Planer för 2015?

Klara av skolan, ha en grym jävla student, söka jobb och börja leva livet. För om ett par år är det dags för skolan igen och att utbilda sig till snut!

Vad vill du säga till dig själv inför
2015:
Njut, gör saker som du mår bra av, umgås med människor du mår bra av, kasta alla idioter i papperskorgen, skit i vad andra tycker och kör bara din grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0