My favorite




Hej på er! Min lördag blev bra trots allt. Satt imorse och hade absolut ingenting att göra, så jag och Joss drog en riktig spontanare till Naturhistoriska riksmuseet haha! Det var faktiskt riktigt mysigt. Perfekt en dag när man har tråkigt och inte har nån fantasi. Vi sprang runt där som barn och hade skitkul haha. Sen drog vi hem till mig och tog en nap innan vi drog in till stan och mötte upp dom andra. Därifrån drog vi till orkidé och käkade så god mat. Det är ju en av mina favoritrestauranger och jag käkade min favoriträtt. När vi kände oss mätta och belåtna så åkte vi till Joss och åt popcorn innan jag åkte till Niklas!
 
Så skönt, idag har jag mått bra ändå. Inte haft problem med illamående och huvudvärk. Fick i mig massa mat utan problem! 
Ligger och kollar på film nu medans Niklas sover som en stock.
Vi hörs, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0