Skoltrött

 
Fy satan vad skolångesten börjar krypa fram nu. Har faktiskt inte haft det nu i trean för har alltid legat i fas, vilket jag fortfarande gör, men känner att det bara blir mer och mer plugg nu. Jag är bara också allmänt skoltrött, behöver en lååång paus från skolan alltså. Sover ju varje dag efter skolan i typ allt från 1 till 4 timmar för är HELT slut. Kan studenten bara komma nu tack. Har faktiskt klickat hem en eventuell studentklänning, om den passar. Har också hittat ett par klackar till som jag är rätt sugen på att klicka hem!

Men har ändå haft en bra och rolig dag i skolan, man måste ju bara försöka göra det bästa av situationen nu när det ändå är så kort tid kvar! Dock så är jag fortfarande i obalans. Äter knappt, har sömnproblem, orkar typ inte röra mig och massa sån skit. Måste hitta nånting som gör mig glad, taggad, exalterad och pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0