Ta mig till Gotland

Alltså Gotland är ju på riktigt en av mina favoritplatser. För mig är det inte sommar utan Gotland. Jag SKA bara till Gotland på somrarna, that's it.

Vårt hus vi hyr är det gula som ligger där bak. I det gula här längst fram på bilden bor dom vi hyr av. Så vi bor liksom på samma tomt, men det har aldrig stört oss på något sätt eftersom vi fått väldigt bra kontakt med dom!


 


Varje sommar vi kommer dit så välkomnas vi av detta: världens godaste lunch. Kan ni förstå att vi trivs och att dom vi hyr av är typ världens snällaste människor.
 
På ett fik inne i Visby. Visst ser det ut som man är utomlands?!

Vi bor också ca 30 sek från stranden. Rakt över gatan bara och förbi en liten äng så är man vid havet. 
 

 
Våra vänner vi hyr av har två underbara hundar också som vi alltid får gosa med, leka med och gå ut med när vi vill. Dom brukar ju springa in och ut mellan husen hela tiden. Här kom Kiwi in till oss och ville vara med och kolla VM.

Här ville lilla Tuva vara med och sola i eftermiddagssolen med mig.

Världens mysigaste fik som har SJUKLIGT goda mackor, bakelser osv. Men kolla bara hur sjukt coolt det är? Miljön är ju bara för ball.
 
 
Önskar jag hade fler och lite roligare bilder men seriöst, I fucking love Gotland.
Jag brukar ju alltid åka dit med familjen och så brukar alltid Niklas komma dit. Även våra släktingar är där också! Men skulle nån gång vilja dra dit med bara Niklas själv eller med mina tjejer. För det ÄR sjukt kul att åka dit för att festa, sola, bada och sådant med vänner också. Riktigt bra resmål om man vill åka till ett najs ställe med vänner, familj eller partner. Trivs så sjukt bra där och can't fucking wait till vi är där i sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0