Time to put the sunday uniform on.

 
Hej på er! Nu är helgen över igen, har jobbat hela dagen idag och är faktiskt riktigt nöjd med det för en gångs skull: för har i princip bara på den här helgen tjänat ihop pengar till en viss flygbiljett... Jag och tjejerna ska nämligen till London i sommar!! Är så otroligt jäkla taggad och det kommer bli så kul. Dom var ju i London över nyår och dom bara berättade om hur härligt det var och att dom måste tillbaka. Så vi ska dit i sommar. Jag brukar ju egentligen föredra solsemestrar men med tanke på att jag aldrig varit i London och att jag ändå ska på en solsemester med familjen i augusti antagligen, så är jag riktigt taggad inför detta!

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila min rygg som gör sjukt ont efter den här jobbdagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0