Tuesday.

En jävligt najs bild på mig och Niklas från somras när vi var på Gotland. Börjar bli GALEN på vintern, slasket, kylan och Sverige just nu. Vill bara bort bort bort. Nån annanstans.

Hej på er. Idag är det tisdag och jag har som vanligt bara varit i skolan. Träffade Niklas en stund efter skolan också. Har köpt lite godis som jag tänkte ha nu när jag ska plugga, men har tappat bort ALLA mina anteckningar på nåt jävla vis så är helt lost och har ingen kontroll alls.
Imorgon blir iallafall en liten roligare dag: vanlig skoldag men sen på kvällen ska vi i klassen på bartender-kurs! Hoppas vi iallafall, om allt går som det ska. Det var tydligen lite strul med det där... Men vi hoppas att det blir av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0