Vapiano



Hejhej! Jag drog med tjejerna till Vapiano och käkade där nu på kvällen. Hör och häpna det var första gången nånsin jag åt där. Det var gott, men inte värsta hypestället liksom. Men det var trevligt!
Planen var ju att jag skulle åka till Niklas efter, men han mådde fortfarande dåligt och som vanligt så slog mitt illamående till igen. Så kände att jag inte orkade åka till honom och gärna ville sova hemma när jag mådde lite sisådär. Följde med tjejerna hem till Mia och drack lite te och snackade en stund innan jag drog hem till sängen. Nu börjar illamåendet gå över lite. Det enda jag vet är att det blir ett besök hos vårdcentralen snart. Har alltså mått såhär nästan varje dag i snart en månad. Börjar bli väldigt jobbigt och tröttsamt.
 
Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0