1 vecka senare


Hej på er! Hur har ni haft det de senaste dagarna? Jag har haft det jättebra. Har haft det fullt upp hela dagarna. Idag är det prick en vecka sedan studenten och det känns helt sjukt över hur snabbt tiden går. Känns som jag tog studenten igår. 

Vi har varit och tältat med några av klassen vilket var jättemysigt på kvällen, tills man skulle lägga sig i det där jävla tältet för att sova. Det var hemskt hahaha, man frös så mycket och fick så ont i kroppen. 

I onsdags och igår var det massa studentfiranden, kom väl hem vid fyra imorse haha. Nej men det var riktigt kul! Försöker verkligen göra så mycket som möjligt nu när jag är hyfsat ledig, sen i juli kommer jag jobba en hel del så jag kommer vara både upptagen och trött. Nu ligger jag iallafall på balkongen och solar, BEHÖVER FÄRG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0