DENNA VECKA!

Fick hem dessa idag som jag ska ha på studenten! Jag fick ju ett par i födelsedagspresent som var meningen att ha på studenten, men jag var lite dum i huvudet och provade dom aldrig riktigt ordentligt. Tog bara på mig dom lite snabbt. Men när jag skulle gå med dom så var dom alldeles för stora! Detta märker jag alltså typ två veckor innan studenten. Fick alltså beställa hem ett par nya och fick hem dom idag. Kan äntligen pusta ut, för nu är jag helt klar med min outfit till studenten! 

Idag har vi suttit i skolan och fixat våra lakan till studenten, samt våra t-shirtar vi alla ska ha på flaket. Vi alla ska ha en vit t-shirt där vi skrivit klass + våra egna klassnomineringar. Så på min står det SAB12, klassens sunshine. Herregud, nu börjar det verkligen kännas verkligt, men samtidigt inte. Stod och kramades med Wille idag och pratade om hur kul allt är men också så sorligt. Jag vet att vi alla kommer hålla kontakten efter gymnasiet men man kommer ju inte alls ses på samma sätt längre. Så det blir ju ett hejdå till att vara klasskamrater och att få träffas varje dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0