Sista dagen


Japp, idag spenderade jag min allra sista dag i skolan innan studenten. DET ÄR SÅ FUCKED UP! Liksom va, ska lilla jag ta studenten om två dagar? Känns som jag fortfarande är 16 och ska börja gymnasiet snart. Det har gått gått läskigt fort nu den sista terminen, vi kan själva inte förstå det. Det var så sorligt när vi idag kramade om varandra och kom på att nästa gång vi ses står vi där i våra mössor och ska ta studenten tillsammans. 
Imorgon står det flera saker på schemat, det är att möta upp några av tjejerna i klassen och handla till champagnefrukosten, sen ska jag bara hem och börja förbereda. Jag ska raka benen, måla naglarna, ja allt som behöver göras! Provade idag att köra en provsminkning och locka håret bara för att se hur lång tid allt kommer ta. Kommer behöva gå upp ca 2 timmar innan jag ska åka mot champagnefrukosten listade jag ut haha. Det blir en lååååång och känslosam dag. Herregud. Är så taggad, men vill samtidigt inte. Separationsångest x1000. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0