Just go.


Jag och mina tjejer har idag spontanbokat en resa till Magaluf! Vi åker redan nästa vecka. Det ska bli så himla sköööönt! Ni förstår inte. Magaluf är inte drömresemålet direkt och det är ju inte högsäsong nu, men det skiter vi i. Det var svinbilligt och det är varmt och soligt där. Något jag även är spänd inför är att det bara tar typ 30 min med buss in till Palma, jag älskar den staden! Jättefin och mysig. Jag brukar ju åka till Mallis med familjen och vi brukar ofta ta en heldag inne i Palma och strosa runt där hela dagen.

Det började med att det bara var Lydia och Diana som skulle åka, dom bokade sin resa redan igår, men när vi andra fick höra priset så bestämde vi oss för att vara lite yålå (hoho) och joina dom. Så vi satte oss och bokade flyg och hotellrum! Jag, Lydia och Diana åker redan den 9:e april, och de resterande tjejerna kommer ner till oss den 11:e. Sen åker vi alla hem tillsammans den 16:e. Där nere ska vi njuta av värmen och solen innan vi kommer tillbaka till skolan och kör sista spurten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0