Monday



Hej på er! Kom precis hem från frissan och det var riktigt skönt att få bort allt slitet hår. Först sa jag att hon inte fick klippa mer än 2 cm, sen mitt i allt så sa jag att hon skulle ta allt slitet så jag bara blev av med skiten. Skulle ändå behöva klippa det förr eller senare igen.
Men hon visade mig lite bra produkter jag kan köpa oc styla håret med så det inte blir så rakt och tråkigt, så det ska jag absolut göra! Det är det jag tycker är jobbigast med mitt hår. Absolut det är fint och har en fin blond färg, men jag HATAR att det är så rakt och tråkigt. Har ingen som helst volym över huvudtaget och det hatar jag. 
Men, ska försöka styla till håret lite så det får lite volym också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0