With my girls.





Hej på er! Hur är det? Med mig är det inte bra alls.
Åkte in till stan med alla tjejerna och alla Katies kompisar, för att överraska henne med middag och en trevlig kväll på Woken! Vi åt helt okej mat och jag hade det jättetrevligt verkligen. Var glad, pigg och taggad. Vi skulle precis dra vidare och möta upp några från vår klass och allt var så frid och fröjd. Meeeeeen då ska (såklart) mitt illamående dyka upp från tomma intet. Det verkligen slog till och på två sek så mådde jag vidrigt. Då visste jag på en gång att detta inte var nån idé. Tog en taxi och kom hem vid elva kanske.

Så sjukt surt att detta ska hända mig när jag äntligen kände mig pigg och hade så himla kul. Orkar inte med det längre och är så trött på det.. Vill ta en paus från livet just nu, så känner jag. Eller från min kropp ett tag iallafall.
Ligger hur som helst nerbäddad i sängen nu och kollar på Madagaskar. Allt för att inte tänka på illamåendet.
Vi hörs, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0