Eurovision

Gokväll på er! Ligger hemma och kollar på eurovision med familjen och Niklas. Mår skit nu igen pga min mage som krånglar. Herregud, har aldrig varit mer trött på något i hela mitt liv. Känner mig så begränsad och blir ju trött stup i kvarten för att jag inte får i mig så mycket mat som jag egentligen behöver. Hoppas verkligen det här värsta hinner gå över tills imorgon då jag ska jobba hela eftermiddagen fram tills stängning. Det brukar funka att jobba med det här problemet, men det är vissa dagar jag behövt skippa jobbet för att jag inte kan röra mig ur sängen i princip. Så känns det just nu tyvärr.. Så less på det!!

Jaja, nu ska jag vara lite social och kolla klart på eurovision. Tror vi ligger jävligt bra till faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0