Love





Helluuu! Hur är det med er? Med mig är det sådär, ligger i sängen med mina vanliga magproblem, men är ändå så glad för har haft såna roliga dagar!! Helt sjukt. Vi har haft utspringstävlingar i skolan, jag har varit på skiva, jag har jobbat, käkat middag ute med familjen, varit på vårmarknad här i sumpan. Ja ni hör ju! 

Nu de senaste dagarna har vi bara hängt i skolan för att umgås och ha det kul. Utspringstävlingarna var skitroliga verkligen!! Först var det två poängtävlingar. Den första var att vi klassvis skulle ut för att fota olika saker och ting, exempelvis fota tillsammans med någon utryckningspersonal, fotas med en hund som sitter fint, fotas med två 70-åringar osv. En utmaning var också att vi skulle göra en parodi på en film som blev så klockren! Herregud, vad vi skrattade haha. Vi skulle även göra en dans osv. Sånt roligt!

Andra poängtävlingen var att vi skulle göra kläder av tidningar och ha en catwalk. Ens kollektion skulle såklart ha ett tema, och vi valde normbrytande. Så killarna gick i klänning och tjejerna i kostym och slips osv. Den tävlingen var roligast!! Det var så sjukt kul och bara låta fantasin flöda.
Efter den där fantastiskt roliga dagen åkte jag mot jobbet där det blev strömavbrott och vi fick stänga butiken haha.. Det var lite spännande måste man ju erkänna, men var först skiträdd haha. Satt bak på kontoret när allt bara slockna och jag fattade ju ingenting, trodde vi skulle dö haha. 

Idag har vi haft vår sista utspringstävling som bestod av lärarimitationer, vilket också var helt sjukt kul! Efter skolan åkte jag hem mot sumpan där det var vårmarknad på Sturegatan, så där strosade vi runt innan vi hela familjen käkade middag på Texas Longhorn. 

Så ja, jag har haft det riktigt bra de senaste dagarna! Imorgon ska vi ha vår sista klassfest innan vi tar studenten som är om en vecka imorgon. Asså, har fortfarande inte fattat det? Det är helt sick? Det jag dock verkligen börjar känna är denna jävla separationsångest. Vill inte splittras från dessa underbara människor. Så imorgon ska vi ha en riktigt jävla bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0