Nr 5.


Hej på er! Ojojoj vad dagarna har gått. Har jobbat massa och hängt i studion hela dagarna typ. Idag var det min tur att få min tatuering och jag säger bara WOW SATAN I GATAN vad jag är nöjd! Shit, mycket bättre än vad jag förväntade mig faktiskt. Den är ju stor, så det är ju såklart lite ovant, men den är så snygg! 

Så jag satt där i 2,5 timme och det var pain kan man ju säga haha. Jag klarade det fint, bara att sista halvtimmen var rätt jobbig för då var man ju rätt trött på den där ilande, svidande och brännande smärtan liksom. När jag kom hem var jag HELT slut haha. 

Kom iallafall hem till en goood middag med hela tjocka familjen här, plus Niklas och Daniel. Efterrätt och hela skiten. Nu är jag väldigt trött så jag och Niklas kanske bäddar ner oss ganska snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0