Sunday


Gokväll på er! Hur är det med er? Med mig är det helt okej, bara att jag sitter med sån otrolig skolångest just nu haha.. sitter med en uppgift som jag bokstavligt talat fastnat med. Kommer ingenstans!! Den är sjukt svår och jävligt jobbig faktiskt. Men är ledig imorgon så ska lägga ner kropp och själ på den här jävla uppgiften imorgon.

Idag har jag firat min älskling som fyller år. Vi väckte honom med frukost på sängen och presenter, sen gjorde vi tårta och kladdkaka tills alla andra gäster kom. Sen behövde jag åka hem för att plugga dårå, men har ju inte kommit någonvart.. men men.

Är så otroligt taggad inför den här veckan. Tattoo nr 5 på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0