Slapp-time.


Herregud vad jag njuter nu. Har inte gjort detta på över två veckor; bara sitta ensam i soffan och kolla på någon film/serie med chips och läsk. Fan vad jag har saknat detta. Sånt här BEHÖVS i mitt liv haha. 

Ikväll ska jag jobba. Jag hoppas jag inte typ svimmar av på jobbet haha.. Nej men är så sjuk. Sover så DÅLIGT på nätterna nu. Har fortfarande inte sovit en hel natt sen jag kom hem och jag som trodde jag skulle sova som en stock nu dessa nätter med tanke på hur lite vi sov i Cypern. Och med tanke på att jag kom hem från Arlanda halv 3 på natten och gick upp klockan 6 igen samma morgon för att vara på jobbet så borde jag ju vara helt död. Det är jag, men kan inte sova med denna jävla förkylning. 

Nä, men annars är allt bra. Är glad över att vara hemma, komma hem till lite rutiner. Är så redo för hösten och vintern (jag är typ den enda som tycker om hösten och vintern). Har redan köpt mina två kappor jag kommer ha i höst och vinter. Så jag är redo! Wiho!

Vi höres, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0