Andra advent

 
Herregud, är det REDAN andra advent?! Känns ju som att sommarn nyss tog slut och vi precis börjat ett nytt år på gymnasiet. Vart fan tar tiden vägen? Men jag är nöjd, för ju närmre studenten vi kommer desto gladare blir jag. Och nu är det knappt 3 veckor till julafton. Idag är jag på ett sånt humör då jag bara velat gosa ner mig i soffan med glögg och tända massor med ljus och umgås med nära och kära.
Meeeeen det har jag ej kunnat göra idag. Har pluggat i min ensamhet sen jag kom hem från Niklas. Nu finslipar jag första utkastet av vårt gymnasiearbete och jag blir typ snurrig av alla källor och referenser? Jag blir knäpp haha. Men är strax klar. Då ska jag nog bara fylla mitt rum med tända ljus och lägga mig i sängen och kolla på lite saker jag önskar mig i julklapp. Det är det enda jag tänker på just nu, för känner verkligen att jag behöver mycket nya och nödvändiga saker. 
Vi hörs, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0